Gå til hovedindhold

Bestil dit eksamensbevis

Har du mistet dit eksamensbevis? Så kan du bestille en gratis kopi her, hvis du har taget din afgangseksamen fra en folkeskole i Frederikshavn Kommune før 2012.

Indhold

    OBS! Frederikshavn Stadsarkiv har ikke eksamensbeviser fra private skoler, handelsskoler, efterskoler, gymnasier, erhvervsuddannelser og videregående uddannelser. Her henviser vi til at kontakte uddannelsesstedet direkte.

    Frederikshavn Stadsarkiv har eksamensbeviserne fra Frederikshavn Kommunes folkeskoler til og med 2012. Det vil sige folkeskoler, der har eksisteret i de tidligere Skagen Kommune, Sæby Kommune og Frederikshavn Kommune samt Frederikshavn Kommune efter 2007.

    Fra 2013 og frem kan du selv finde dit eksamensbevis på borger.dk.

    Når du sender en bestilling, bedes du oplyse følgende, for at vi kan finde dit eksamensbevis:

    • Telefonnummer vi kan kontakte dig på hvis vi har brug for flere oplysninger
    • Dit fulde navn på uddannelsestidspunktet
    • Dit fulde navn nu
    • Skolens navn
    • Afgangsår
    • Afgangsklasse (f.eks. 9.b.)

    Bestillingen færdigbehandles inden 7 hverdage. Du vil modtage dit eksamensbevis i e-Boks. Har du ikke modtaget svar fra Stadsarkivet inden for 7 hverdage, så henvend dig via tlf. eller mail, da der kan være driftsforstyrrelser.

    Hvis dit eksamensbevis ikke kan findes, vil du blive kontaktet af en arkivar.

    Er du fritaget digital post (e-Boks) eller har du ikke MitID, bedes du kontakte Stadsarkivet på tlf. 98 45 57 72 eller møde op på læsesalen i vores åbningstid. Her bedes du have samme ovennævnte oplysninger parat samt et gyldigt billed ID eller sygesikringsbevis, for at din bestilling kan behandles.